ارتباط با واحد خدمات پس از فروش شهاب یزد
برای ارتباط با واحد خدمات پس از فروش شهاب یزد می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و یا این که فرم تماس را پر کرده و ارسال کنید
خدمات پس از فروش
"*" indicates required fields

سوالات متداول
در این بخش ما به سوالات پر تکرار شما پاسخ داده ایم.
مدت گارانتی دستگاه چقدر است و چه شرایطی دارد؟
مدت زمان گارانتی ۱۲ ماه بعد از زمان نصب و راه اندازی محصول توسط سازمان خدمات پس از فروش شرکت شهاب یزد می باشد .
گارانتی قطعات یدکی: تامین قطعات یدکی که براثر عملکرد عادی در طول مدت گارانتی آسیب دیده باشند، بر عهده فروشنده می باشد. همچنین فروشنده تنها هزینه ی حمل و نقل دریایی را بر عهده دارد و سایر هزینه های باربری به حساب خریدار خواهد بود.
در طول دوره گارانتی، در صورتی که آسیب ها ناشی از خطای انسانی یا عملیات غیرعادی باشد فروشنده قطعات یدکی را برای تعمیر فراهم می کند، اما هزینه قطعات و تعمیرات به عهده خریدار می باشد.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
در صورت بروز مشکل فنی، چه مدت زمانی طول میکشد تا مشکل بررسی و رفع شود؟
در سریع ترین زمان ممکن، کارشناسان واحد خدمات پس از فروش پاسخگو شما خواهند بود. نهایتا تا 1 ساعت با شما به صورت تلفنی تماس خواهند گرفت و نهایتا تا یک روز به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.
در صورت بروز مشکل فنی با دستگاه، چه اقداماتی باید انجام داد؟
در مرحله اول باید با بخش خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید. اگر مشکل با تماس تلفنی حل نشد، کارشناسان ما حضوری مراجعه خواهند کرد تا ایراد را شناسایی و رفع کنند.
آیا قطعات یدکی دستگاه به راحتی قابل دسترسی هستند؟
قطعات یدکی دستگاه ها در انبار خدمات پس از فروش شهاب یزد موجود میباشند تا مشتریان به راحتی و در کمترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.