خدمات پس از فروش

خانه / سازمان خدمات پس از فروش شهاب یزد

ارتباط با واحد خدمات پس از فروش شهاب یزد

برای ارتباط با واحد خدمات پس از فروش شهاب یزد می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و یا این که فرم تماس را پر کرده و ارسال کنید

prof
علی اصغر خاکپور
مدیر برنامه ریزی خدمات پس از فروش

ارتباط با خدمات پس از فروش

سوالات متداول

در این بخش ما به سوالات پر تکرار شما پاسخ داده ایم.

مدت زمان گارانتی ۱۲ ماه بعد از زمان نصب و راه اندازی محصول توسط سازمان خدمات پس از فروش شرکت شهاب یزد می باشد .

گارانتی قطعات یدکی: تامین قطعات یدکی که براثر عملکرد عادی در طول مدت گارانتی آسیب دیده باشند، بر عهده فروشنده می باشد. همچنین فروشنده تنها هزینه ی حمل و نقل دریایی را بر عهده دارد و سایر هزینه های باربری به حساب خریدار خواهد بود.

در طول دوره گارانتی، در صورتی که آسیب ها ناشی از خطای انسانی یا عملیات غیرعادی باشد فروشنده قطعات یدکی را برای تعمیر فراهم می کند، اما هزینه قطعات و تعمیرات به عهده خریدار می باشد.

در سریع ترین زمان ممکن، کارشناسان واحد خدمات پس از فروش پاسخگو شما خواهند بود. نهایتا تا 1 ساعت با شما به صورت تلفنی تماس خواهند گرفت و نهایتا تا یک روز به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.

در مرحله اول باید با بخش خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید. اگر مشکل با تماس تلفنی حل نشد، کارشناسان ما حضوری مراجعه خواهند کرد تا ایراد را شناسایی و رفع کنند.

قطعات یدکی دستگاه ها در انبار خدمات پس از فروش شهاب یزد موجود می‌باشند تا مشتریان به راحتی و در کمترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

ویدیو ها

سازمان خدمات پس از فروش شهاب یزد | بسکو

خدمات پس از فروش

 

com

عیب یابی سروو موتور

com

مواد مناسب برای هر محصول