شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست
شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنعت پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. شانزدهیمن دوره این  نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان از ۳۰ شهریور ماه تا ۲ مهر برگزار گردید.

شرکت بازرگانی مهندسی شهاب یزد(BESCO) به عنوان یکی از رهبران صنعت پلاستیک در ایران و نماینده انحصاری گروه کارخانجات FCS تایوان و TOPSTARچین حضور پر قدرتی در این دوره نمایشگاه داشت. در این دوره نیز دستگاه تزریق پلاستیک تایوانی FCS و دستگاه تزریق پلاستیک چینی TOPSTAR در غرفه این شرکت در حال تولید محصول جهت بازدید عموم و دریافت محصول بود.

تیم بازاریابی و مارکتینگ شرکت بازرگانی و مهندسی شهاب یزد (BESCO)  به همراه نماینده گروه FCS تایوان در طول این نمایشگاه علاوه بر راهنمایی علاقه مندان به این صنعت؛ سعی داشت انتقال دانش و شناخت بهتر از صنعت را برای دوست داران فراهم کند.در این میان پکیج کامل محصولات این شرکت نیز در رفع نیاز های مشتریان نقش ویژه و تاثیرگذاری ایفا نمود.