اخبار

چاینا پلاس 2023

بالاخره بعد از چندین سال محدودیت های کرونایی، سی پنجمین نمایشگاه چاینا پلاس 2023 در شهر شنزن چین در تاریخ 28 تا 31 فرودین ماه برگزار شد. نمایشگاهی با قدمتی بیش از 30 سال که اهمیت بسیار بالایی در دنیا و به دلیل روابط تجاری ایران و چین اهمیت بالایی برای تولید کنندگان ایرانی دارد.

در این دنیای رو به جلو، نمایشگاه چاینا پلاس به سکویی تجاری و مکانی متمایز برای ملاقات فعالان حاضر در این صنعت تبدیل شده است. نمایشگاه چاینا پلاس در سال‌های گذشته موفق شده سهم عظیمی در توسعه کامیابانه و موفقیت‌آمیز صنعت لاستیک و پلاستیک داشته باشد. تامین‌کنندگان بین‌المللی و چینی در نمایشگاه چاینا پلاس، آخرین دستاوردهای خود در زمینه دستگاه‌های پیشرفته تولید و گستره وسیعی از مواد خام و مواد شیمیایی صنعت پلاستیک و لاستیک را به بازدیدکنندگان خود از سراسر جهان نشان می‌دهند.

با فراهم آوردن فرصت‌های تجاری و اقتصادی بی‌نهایت، نمایشگاه چاینا پلاس در هر دوره برگزاری‌اش، در تمامی مقیاس‌ها و حوزه‌ها به دستاوردهای بیشتر و بزرگتری دست پیدا می‌کند؛ تغییراتی که آینده‌ای روشن و پر بار را برای صنعت پلاستیک و لاستیک نشان می‌دهند. نمایشگاه چاینا پلاس موفق شده جایگاه و سکویی مبتنی بر تکنولوژی برای تمامی تاجران، تولیدکنندگان و صنعتگران بسازد. نمایشگاه چاینا پلاس برای آن‌هایی که به دنبال راه‌حل‌هایی برای ارتقا ویژگی‌های محصولاتشان، ساده کردن فرایندهای تولید و عملیات‌های زنجیره‌ای تامین و همچنین بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی در کارشان هستند، بهترین‌ها را آماده کرده است.

در این دوره از نمایشگاه چاینا پلاس (2023) همانند سال های گذشته، شرکت های بزرگی مثل FCS و TOPSTAR دو تولید کننده بزرگ دستگاه های تزریق پلاستیک که شرکت بازرگانی مهندسی شهاب یزد نمایندگی رسمی آنها را در دست دارد نیز شرکت کرده اند.

چاینا پلاس 2023

نمایشگاه چاینا پلاس علاوه بر این که ترکیبی بسیار عالی از نمایش‌دهنده‌ها و تامین‌کنندگان خارجی و چینی فعال در صنعت پلاستیک و لاستیک را در خود جای داده است،در سال‌های اخیر پا به عرصه‌های جدیدی مانند تولید هوشمند، معرفی مواد با تکنولوژی‌های بالا و راه‌حل‌های سبز و طبیعت دوست گذاشته است. 

چاینا پلاس 2023